Medela Freestyle Murah 2015

Hi mommies,

Siapa-siapa yang masih berminat nak beli medela freestyle, boleh hubungi kami sebabnya stok  masih banyak!! Medela freestyle ini made in Switzerland dan kami import dari USA.  Ini la soalan favourite yg selalu  ditanya. Habaq awai senang skit :) Saya jamin harga murah mampu milik dan berbaloi!

Harga medela freestyle fullset  adalah RM1500 untuk 3 bulan warranty (motor shj) dan 1 bulan warranty ( charger dan bateri). Warranty daripada pihak kami sendiri susuibu2u.blogspot.com. Penghantaran melalui poslaju adalah RM30 atau anda boleh juga COD di Perlis. Kami dok di Perlis tau! :D

Ok untuk fullset anda akan dapat...
- motor
- charger
- bateri
- tubing
- breastshield sparepartkit
- personalfit breastshield size M dan L
- 4 botol medela 5oz
- handsfree kit
- cooler bag
- ice pack
- totebag



Selain itu, kami juga masih menyediakan set ekonomi medela freestyle yang berharga RM1200.  Kos penghantaran poslaju adalah RM20 atau anda boleh COD di Perlis..


Untuk set ekonomi medela freestyle pula anda akan dapat...
- motor
- charger
- bateri
- tubing
- breastshield sparepartkit
- personalfit breastshield size M ATAU L (perlu pilih)
- 2 botol medela 5oz



Kalau berkenan atau nak tanya lebih lanjut boleh sms/call/whatsapp saya 016-4114421.  Kalau nak beli terus pon kena contact saya dulu sebab saya akan bagi detail untuk pembayaran. Kami menerima  pembayaran  tunai, bank transfer Maybank atau CIMB dan kredit kad.

Selepas pembayaran dibuat sila sertakan nama penuh, alamat dan nombor telefon  untuk penghantaran.  Masa penghantaran mengambil masa 1, 2 ke 3 hari bekerja bergantung kepada service poslaju, tapi jangan risau saya akan beri tracking number  supaya kita dapat keep track parcel tersebut.

Manual prnggunaan diberikan dalam set yang dibeli jadi pastikan anda baca dahulu sampai khatam :p
Untuk spare part dan accessories medela freestyle boleh hubungi saya untuk mengetahui  status stock!

Ok, Happy Breastfeeding!

Call/whatsapp/ sms  0164114421 (ain)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...